1/28/2018

Тренінг «Абетка оцінювання» 2017 – 2018 років

Тренінг «Абетка оцінювання» 2017 – 2018 років відбувся  24-26 січня  2018 року у Києві.
Тренерський склад у цьому році наступний:  Лариса Пильгун, Антоніна Ришко-Порческу (відеозапис), Михайло Савва, Світлана Фесенко, Ольга Щетініна.  Сертифікати про  участь у тренінгу отримали  27 осіб (Київ, Львів, Суми).
Цей тренінг Української Асоціації Оцінювання  відрізняється від попередніх. Вперше на тренінгу відбулася презентація кейсів оцінювання, яке відбулося  в Україні.
Вячеслав Сороковський (україно-швейцарська програма підтримки  децентралізації DESPRO) презентував  методику оцінювання  впливу інфраструктурного проекту за допомогою опитування вигодоотримувачів. Надзвичайно цікавим у його кейсі виявився приклад використання  кореляцій для виявлення  факторів, що визначають думку бенефіціарів проекту про його користь.
Світлана Фесенко (OBSE) розповіла про використання інтерв’ювання для оцінювання якості  роботи пунктів перетину державного кордону.
Віра Яцик (державний заклад  «Центр громадського  здоров’я Міністерства охорони здоров’я України») презентувала результати застосування  в Україні методики клінічної  оцінки для посилення систем (CIASS). Віра подарувала кожному з учасників  тренінгу публікацію «Клінічна оцінка для посилення систем (CIASS). Історії успішного впровадження та кращі практики в Україні», підготовлену  Центром громадського  здоров’я у 2017 році.
Михайло Савва на прикладі  трьох  кейсів оцінювання, яке відбулося у 2015 – 2017 роках продемонстрував  різні  підходи до  формування запитань оцінювання, принципи комбінування  методів для оцінювання, особливості  оцінювання за участі вигодоотримувачів проекту.
Усі кейси викликали багато запитань і коментарів.
Новацією  був розподіл тем  тренінгу на окремі модулі і можливість взяти участь  в окремих  модулях (чим і скористалися учасники тренінгу).
Також вперше на тренінгу розглянули оцінювання навчальних, адвокаційних, інформаційних та інших заходів.
Вперше здійснили відеозапис тренінгу з метою подальшого використання записів у дистанційному навчанні, на який наразі великий запит від потенційних учасників тренінгу, які не мають можливості приїхати у Київ для участі у тренінгу. 
Також  вперше  учасникам  тренінгу запропоновано заповнити «Щоденник учасника тренінгу» як інструмент щоденного вимірювання  знань і ставлень.  «Щоденник учасника тренінг» став прикладом застосування декількох  методів «зворотного зв’язку» в оцінюванні, наприклад, тестування і анкетування.
Під час  підведення підсумків заходу усі  учасники заявили про те, що тренінг був корисним  для них. Учасники тренінгу, серед яких було 5 членів УАО, дали досить високу  оцінку  заходу. Не зважаючи на дуже різні очікування  учасників від тренінгу, середній бал за відповідність  тренінгу очікуванням склав 4,7 (за 5-бальною шкалою), за практичну цінність  – 4,7, за новизну матеріалів – 4,1, зрозумілість викладення – 4,7, формування  умінь  учасників під час  тренінгу – 4,6. Готовність учасників рекомендувати цей тренінг колегам склав   4,9 бали, а загальна  оцінка тренінгу – 4,8.  
Підсумкове  анкетування  показало, що є декілька  запитів з боку  учасників. Наприклад,
1)      на впровадження  в УАО системи менторства, тобто  супровід  та сприяння професійному  розвитку молодих фахівців  більш досвідченими;
2)      на  додаткові навчальні заходи з питань вироблення  рекомендацій фахівцями,  методів  якісного і кількісного  аналізу текстів, технологіям монетизації соціальних результатів, оцінюванню інформаційного  впливу;
3)      на додаткові  знання і уміння з соціального  проектування (МіО у контексті проектування).
Кожний  досягнутий  рубіж відкриває  нові  горизонти.  Останній тренінг викликав низку запитань, зокрема: Які навчальні заходи  УАО може запропонувати досвідченим фахівцям? Як мотивувати членів УАО ділитися знаннями та уміннями? Як зробити тренінг доступним для тих колег, що не мають можливості приїхати на навчання до Києва? Які  є додаткові можливості  розповсюдження інформації про тренінги?

Немає коментарів:

Дописати коментар